Skip Navigation Links
سوالات متداول(حکم حقوقي)
1.شماره دفتر کل چيست و چگونه اختصاص مي يابد؟
شماره دفتر کل شماره اي است که در هنگام بازنشستگي از سوي صندوق بازنشستگي کشوري به جاي شماره پرسنلي اختصاص مي يابد و در تمامي احکام صادره از طرف صندوق بازنشستگي کشوري با عنوان شماره دفتر کل درج گرديده است.
2. بازنشستگاني که شماره دفتر کل ندارند چگونه مي توانند آن را دريافت نمايند؟
شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکين صندوق بازنشستگي کشوري بوده و خدمات قابل ارائه در سايت نيز که بر مبناي شماره دفتر کل ارائه مي شود فقط مربوط به اين افراد مي باشد لذا بازنشستگان ساير صندوق ها مانند بازنشستگان لشکري يا بازنشستگان تامين اجتماعي جهت دريافت خدمات يا طرح سوال بايد به صندوق هاي خود مراجعه نمايند.
بازگشت
ساختمان مرکزی : تهران - خيابان دکتر فاطمی - ميدان جهاد شماره 61 ، تلفن 88954405 ، فکس : 88963602 ، شماره پستی : 1414771118
کليه حقوق اين وب سايت متعلق به صندوق بازنشستگی کشوری بوده و استفاده از مطالب آن با ذکر منبع بلامانع است
Designed & Developed by : Behvar Design & Engineering Co
info@cspf.ir