1.شماره دفتر کل چيست و چگونه اختصاص مي يابد؟
|
شماره دفتر کل شماره اي است که در هنگام بازنشستگي از سوي صندوق بازنشستگي کشوري به جاي شماره پرسنلي اختصاص مي يابد و در تمامي احکام صادره از طرف صندوق بازنشستگي کشوري با عنوان شماره دفتر کل درج گرديده است.
|
2. بازنشستگاني که شماره دفتر کل ندارند چگونه مي توانند آن را دريافت نمايند؟
|
شماره دفتر کل فقط مربوط به مشترکين صندوق بازنشستگي کشوري بوده و خدمات قابل ارائه در سايت نيز که بر مبناي شماره دفتر کل ارائه مي شود فقط مربوط به اين افراد مي باشد لذا بازنشستگان ساير صندوق ها مانند بازنشستگان لشکري يا بازنشستگان تامين اجتماعي جهت دريافت خدمات يا طرح سوال بايد به صندوق هاي خود مراجعه نمايند.
|