1.آيا بازنشستگان مي توانند وکيل خود را تغيير دهند و کسي ديگر را براي دريافت حقوق خود معرفي نمايند؟
|
بلي،مي بايست براي اين تغيير وکالت نامه جديدي از طريق سفارت ايران مستقر در کشور محل اقامت خود به نام شخص جديد تنظيم و ارائه نمايند.
|
2.آيا بازنشستگان مقيم خارج از کشور بدون تنظيم وکالت نامه نيز مي توانند حقوق خود را دريافت نمايند؟
|
خير،براي دريافت حقوق مي بايست وکالتي از قبل تنظيم شده باشد.
|
3.آيا صرفا بازنشستگان مي توانند جهت دريافت حقوق وکيل و وکالتنامه ارائه نمايند و يا وظيفه بگيران مي توانند اين اقدام را انجام نمايند؟
|
وظيفه بگيران مي توانند جهت دريافت حقوق با ارائه وکالتنامه حقوق خود را از طريق وکيل دريافت نمايند
|
4-آيا بازنشستگان و موظفين خارج از کشور هرسال مي بايست وکالتنامه جديدي ارائه نمايند تا معفرفي نامه جهت دريافت حقوق به وکيل دريافت نمايند؟
|
بازنشستگان و موظفين مي توانند با ارئه يک وکالتنامه هر سال از طريق اسکايپ تماس گرفته و با دريافت وکالتنامه اوليه ورثه اناث پس از گذراندن مراحل احراز هويت معرف نامه به بانک را دريافت نمايند ليکن پس از گذراندن مراحل احراز هويت دريافت معرفي نامه مي باشد .
|