سوالات متداول(بازنشستگان خارج از کشور)
1.آيا بازنشستگان مي توانند وکيل خود را تغيير دهند و کسي ديگر را براي دريافت حقوق خود معرفي نمايند؟
بلي،مي بايست براي اين تغيير وکالت نامه جديدي از طريق سفارت ايران مستقر در کشور محل اقامت خود به نام شخص جديد تنظيم و ارائه نمايند.
2.آيا بازنشستگان مقيم خارج از کشور بدون تنظيم وکالت نامه نيز مي توانند حقوق خود را دريافت نمايند؟
خير،براي دريافت حقوق مي بايست وکالتي از قبل تنظيم شده باشد.
3.آيا صرفا بازنشستگان مي توانند جهت دريافت حقوق وکيل و وکالتنامه ارائه نمايند و يا وظيفه بگيران مي توانند اين اقدام را انجام نمايند؟
وظيفه بگيران مي توانند جهت دريافت حقوق با ارائه وکالتنامه حقوق خود را از طريق وکيل دريافت نمايند
4-آيا بازنشستگان و موظفين خارج از کشور هرسال مي بايست وکالتنامه جديدي ارائه نمايند تا معفرفي نامه جهت دريافت حقوق به وکيل دريافت نمايند؟
بازنشستگان و موظفين مي توانند با ارئه يک وکالتنامه هر سال از طريق اسکايپ تماس گرفته و با دريافت وکالتنامه اوليه ورثه اناث پس از گذراندن مراحل احراز هويت معرف نامه به بانک را دريافت نمايند ليکن پس از گذراندن مراحل احراز هويت دريافت معرفي نامه مي باشد .
بازگشت